מאיפה כדאי לקנות שקית זיפלוק

זכור כמה אתה מקנא בחבר כשתגיד לו שקיבלת את תיק הרוכסן שלך מאליאקספרס. קנו שקיות עם רוכסן במועדון הסיטונאי של BJs וגילו הצעות פרימיום של יצרני מותגים במחירים מדהימים. עם מחירים נמוכים, עלויות משלוח נמוכות ואפשרויות איסוף מקומיות, אתה יכול לחסוך מאוד.

חלק מהקמעונאים המציעים שקיות נייר זכאים לגבות 0.5 $ עבור רכישות במסגרת תוכנית SNAP או WIC Advantage. Key Foods בחרו באותו יום בשקיות נייר, וקופאית Whole Foods הכפילה את מספר שקיות הנייר.

החוק אוסר על שקיות פלסטיק חד פעמיות ומגדיר מה מהווה שקית פלסטיק עמידה

רב פעמי. לא ניתן לחלק שקיות ניילון ללא מע"מ ויש לאסוף אותה על ידי מדינת ניו יורק כשקיות פלסטיק ללא מע"מ. החוק, שנכנס לתוקף ב -1 במרץ, אוסר על חנויות שגובות מס מכירה של מדינת ניו יורק לאריזת פריטים בשקיות פלסטיק חד פעמיות. ניו יורק אינה אוסרת על רכישת שקיות של שקיות אשפה או כריכים אלא אם כן אתה רוצה לאסוף את הכלב.

ביום שני נכנס לתוקפו איסור על שקיות פלסטיק חד פעמיות

יותר משבעה חודשים לאחר שהאכיפה הייתה אמורה להתחיל במקור. איסור שקיות הניילון בניו יורק קובע כי אמור להיכנס לתוקף ב -1 במרץ 2020 טרם נאכף בגלל תביעה שמנעה דיון בבית המשפט העליון במדינת ניו יורק. תביעה של יקב ועמותות לעסקים קטנים עיכבו את ההכרעה בתיק במהלך מגיפת קורונאווירוס ודחפו לאיסור מספר פעמים לפני ששופט במדינה קבע שהאיסור יחל ב -19 באוקטובר. שקיות לשימוש חד פעמי, אבל זה מוסד ממלכתי, ולא המחוזות הבודדים של המדינות. מידע טכני ליצרנים וקמעונאים בנושא חוק הפחתת פסולת שקיות וחוק שימור סביבתי (ECL), סעיפים 27 ו- 28 (עלים ודצמבר) זמין באתר DEC. תוכל גם לגשת לגרסאות הטקסט המלא של חוקים אלה באתר ECL.

שקיות פלסטיק רוכסות של ClearZip (r) עשויות 100% פוליאתילן טהור בצפיפות נמוכה (LDPE) או פוליפרופילן (אלא אם כן צוין אחרת)

כל שקיות הפלסטיק הרוכסות עומדות בכל דרישות ה- FDA, USDA, GMP ו- TSA לאישור מזון כשר. אנא צרו קשר עם הצעות המחיר שלנו עבור גודל, סגנון והדפסה בהתאמה אישית.

בכיסי ClearZip (r) שלנו רוכסן משולב אותו סוגרים כדי להבטיח אטימה מאובטחת ומהודקת. אטב ה- ClearZip-R בחלקו העליון של התיק מודד את החלק הפנימי של המידות הניתנות לשימוש של השפה הרוכסת, כולל המידות הכלליות.
למידע נוסף בתחום של שקית זיפלוק עליך לגשת לאתר zipbag.co.il

לא משנה באיזה פולי שקית ניתן לסגירה חוזרת או פולי שקית פתוחה שתבחר בארצות הברית

עליך לעמוד במפרט המזון של ה- FDA ו- USDA. שקיות מיקוד בינלאומיות ClearZip (r) אינן זהות למותגי כריכים או מקפיאים המשווקים ללקוחות פרטיים. למשתמשים בכמויות גדולות יותר של שקיות מכולת עם רוכסן, נסה שקיות מכולת מוסדיות Minigrip או ColorZip.

כדי לאטום מזון לרעננות ולהבטיח שעפרונות תועה לא יתגלגלו, שקיות מכווצות מספקות אטום חזק ואמין מעת לעת. שקיות פלסטיק מכווצות גדולות, גמישות וחסונות מספיק להכיל מגוון רחב של פריטים, כולל סכו"ם חד פעמי, ציוד מלאכה ומוצרי נייר. לאחסון מזון הם עשויים פלסטיק עבה למניעת עיבוי, בעירה במקפיא והתאדות לשמירה על איכות המזון במצב הקפוא.

תיק ה- Ziploc Evolve ארוז על קרטון ממוחזר, טכניקה המשמשת להגברת הגנת העץ. הוא מיוצר מ- 35% פחות פלסטיק מתיקי רוכסן קונבנציונליים והוא מיוצר עם אנרגיית רוח, מקור אנרגיה מתחדשת.

בשנת 1992

זיפלוק התמודד עם תחרות פתאומית מהמכירות הפורחות של Glad. שקיות Glad Lock זינקו ב -131% ב -12 השבועות עד 1992, והעניקו לגלד נתח שוק של 18.4%, לעומת נתח שוק של 4.3% עבור Ziplocs. החברה עמדה בפני תחרות עזה מצד מתחרות כמו Glad, Hefty ויצרניות גנריות רבות של שקיות ומיכלי פלסטיק.

חשבנו שאיכות שקיות הרוכסן מתמוססות באוויר כשקנינו אותן

אך התברר שהכוח המניע הוא שינויי הלחץ שנגרמו על ידי האוויר במשחק האחרון בקובס שחדר לתיקים . תפסתי את התיקים במשרדו של עמיתי המוערך ומומחה האריזה בוב פידלר. רוב קסובובסקי הוא מנהל הנדסת Chainalytics, שם הוא מתמקד בהפחתת נזק למוצר וביישום חיסכון בעלויות האריזה. הוא מוביל צוות יועצי אריזה בנושא יוזמות עיצוב ומכירות.

שקית אחסון המזון הרב פעמית ביותר עבור הכסף שקניתי מעולם היא טמפרור סיליקון באיכות מזון. אני אוהב את הגודל, הצורה והצבעים המהנים של התיק, מה שמייקר אותו, אבל אני יכול להגיע אליו בדרכים אחרות לאחסון אוכל במטבח שלי.

ליטרים וגלונים של שקיות נהדרים לאחסון שאריות אוכל ואריזת אוכל לפיקניקים. התאמה לסוג התיק הנכון לצרכים שלך היא הצעד הראשון להפוך את אחסון והכנת המזון למשימה קלה.

שקיות תחתונות ניתנות להרחבה

העומדות בפני עצמן ויכולות לשמש לאחסון למזון, הן בגודל של 0.61 x 0.82 מ '. תיק נשיאה גמיש של Ziploc לשימוש באחסון שאינו מזון גדול מספיק עבור 22 ליטרים אמריקאים (8.3 ליטר). תיק זה הוא קו מפותח של שקיות סנדוויץ 'העשויות מ -25% פחות פלסטיק ומיוצרות בכוח רוח.

נוחות טובה

אך מניסיוני קשה להשיג אטם אטום, ולאחר שימוש חוזר והדשים נשחררים ונשחררים. במקרה זה, התיק יורה עד הסוף כשאני סוגר אותו. על מנת להעביר אוכל מהאריזה המקורית אל הרוכסן, אני סוגר את השקית בצורה כזו ומשאיר פתח קטן בקצה אחד.

דילוג לתוכן