דבש ריבה וממרחים אחרים

מריסה מק'קלן היא היוצרת של בלוג האוכל הפופולרי Food in Jars. היא סופרת אוכל, מורה לשימורים וקניית קניות ייעודית לחוות שוק האיכרים המתגוררת במרכז סיטי פילדלפיה. גלה מידע נוסף על הריבות, המלפפונים החמוצים, השימורים והבישולים שלהם במטבח בגודל 80 מ"ר באתר Food In Jars שלהם.

מהמתכונים שלי לשימור בבית פיתחתי את הריבות, הג'לי, השימורים והריבות האופייניות שכולנו מכירים. רבים מממרחי הפירות הללו דומים אך גם שונים זה מזה. הנה שמונה ממרחי פירות שונים וטעימים שמצאו את דרכם לשולחנות של אנשים.

ריבות וממרחי ג'לי תוצרת בית הם דרך נהדרת לשמר את טעם הקיץ להנאה לאורך כל השנה. הם מבוא קל למאכלים משומרים בבית מכיוון שהם זקוקים לזמן קצר מאוד באמבט מים או מיכל וחומציות הסוכר בפרי הופכת אותם לעמידים בפני קלקול.

רוב האנשים חושבים שהכנת ריבות

היא תהליך עצום שלוקח ימים וצורך כמה קילוגרמים של סוכר וכלים מלוכלכים במטבח. מזון משומר הוא יציב מדף, כך שלא תצטרכו להסתדר בלי מקום מקפיא יקר. ובמקום לאחסן מוצרים עם סירופ פרוקטוז גבוה או טעמים וצבעים מלאכותיים, אתה יודע בדיוק מה נכנס לצנצנות המטעמים הביתיים שלך.

תערובת סמיכה של פירות כתושים וסוכר (מבושל) מבושלת עד שהפרי רך וסמיך ומתפשט ליצירת גוש. בערך 1/2 כוס פירות יבשים ו -1 / 2 כוס אגוזים קצוצים מקופלים לריבה ונשמרים עד תום הבישול.

לשימור, ניתן להרתיח חתיכות פרי קצוצות לסירופ ג'ל. ניתן גם לתפוס ריבת שימורים לשימור בתוספת 1/2 כוס פירות יבשים ו 1/2 כוס אגוזים קצוצים. אם לומר זאת בתביעה, מדובר בריבה שניתן לשמר באמצעות הוספת פירות יבשים ואגוזים.

אם מגדילים את הנפח בתבנית, קשה יותר לבשל את הפירות. אם אתם רוצים להכין מנה גדולה של ריבה ממותקת בדבש, אני ממליץ לחפש פומונה פקטין. הסיבה לכך היא שריבה עובדת בצורה הטובה ביותר עם פקטינים נוספים במנות קטנות בגודל זה.

סוכר לבן עובד עם פקטין ביחס זה לזה. סוכר מגביר את חוזק ההתפשטות על ידי שאיבת מים לפקטינים. כאשר אוספים את המיץ, הוא רותח עד שהסוכר והסוכר יוצרים את צורתו.

ריבות וריבות קלות להכנה בבית

אך לוקח זמן וסבלנות עד שמעבדים מיץ פירות ונוזלים לתרכיז. יצרנו כמה ריבות פירותיות שמביאות את הטעמים של סיידר ובורבון לממרחים חדשים. הריבות האלה הן שיחת העיר ותוכלו להגיש אותן על ביסקוויטים בפגישה הבאה שלכם.

בהולנד אנד בארט אנו מציעים מגוון רחב של ריבות וממרחים של דבש

מדבש המנוקה המובטח שלנו איכותי ועד לממרחי החלבונים שלנו, בוודאי תהיה ריבה טובה לארוחת הבוקר וממרח טוב לארוחת הצהריים. מבחר גדול של דבש, ריבה וממרחים אחרים שניתן לאחסן בארון, מוכן לטוסט עם חמאה חמה לארוחת הבוקר או לגלגל טרי לארוחת הצהריים, הוא אחד ההנאות הפשוטות של החיים.
למידע מורחב אודות להקליק פה מומלץ לגשת לאתר galilees.co.il

לא רבים חושבים על טוסט פשוט כארוחת בוקר משביעה, אבל רובנו מתחפשים לממרח כלשהו. יש לנו מבחר רחב של חבישות טוסט, כולל ממרח קרם פיסטוק, דבש וריבת תותים.

הממרח בו אתה משתמש יכול להשפיע לא פחות דרמטית על כמות החומרים המזינים, החלבונים, הקלוריות והסוכר שאתה מוציא מארוחת הבוקר שלך. רק תראו כמה פופולריים יש ממרחים וכמה חלבונים וקלוריות יש לכל אחד מהם בכף.

הוא מציע מנה של פחמימות להגברת אנרגיה ולצרור תחושות, בעוד שהוא מספק גם חלבונים ושומנים חד בלתי רוויים, שהם שומנים בריאים ללב שמורידים את הכולסטרול הכולל, הכולסטרול LDL (הרע) וה- HDL ( טוב) כולסטרול. בין אם אתם בוחרים ממרח זה או אחר, הדבר החשוב ביותר הוא לשים לב לגודל המנות שלכם. כף ממרח לחם היא התחלה טובה ליום, אך כף נוספת יכולה לארוז קלוריות נוספות. מורחים אוכל באמצעות סכין כדי לפזר אותו על מאכלים כמו לחם וקרקרים.

הם מכינים גם ממרחי פירות אורגניים נפלאים

כולל ריבת תפוזים, אוכמניות, תותים ודומדמניות שחורות. הממרח של שוקולד כהה אורגני עשיר ללא שמן דקלים אורגני ללא שמן דקל, ללא סוכר, אינו חלב. אהוב מוחלט הוא ממרח שוקולד ארוחת הבוקר המזין והטעים עם אגוזי לוז.

שוק הריבות והשימורים גדל בקצב המהיר ביותר בענפים בחמש השנים האחרונות

עם ריבה שגדלה מהר יותר מממרחי חמאת בוטנים ושוקולד, כאשר ממרחי שוקולד מגדילים את הערעור הבריאותי שלהם. שימורי מזון כמו חמאת בוטנים ואגוזים נמצאים במגמת עלייה, אך התחום מלא בחלופות כמו שקדים ואגוזי קשיו. ג'אם עולה ב -0.2%, משפרת את מעמדה ומושכת יותר ויותר קונים חדשים.

תחום הריבה

הממרחים והדבש גדל בכ -5.9% בנפח, לעומת 5.2% ב- 3.1% של Kantar Worldpanel (W & E, 11 באוקטובר 2015). זה מרשים בהתחשב בכך ש- PS150 מיליון נמחקו משוק הלחמים באותה תקופה, כשמוצרי המכולת המובילה המשיכו לצאת מהאופנה בשנת 2015 כשפרוסות לבנות המשיכו לצאת מהאופנה.

האני עשתה קאמבק אחרי שנת 2014 קשה, והוסיפה 98 מיליון דולר למגזרים אחרים. ממרחי שוקולד וחמאת אגוזים רשמו גם עלייה דו ספרתית וממשיכים לשגשג.

דילוג לתוכן