תצהיר נוטריון וייפוי כוח של נוטריון

רשמתי ביומני את חששותי שאדם שיש לו מסמך נוטריוני עם הכותרת "ייפוי כוח" בראש מודגש יכול לפתוח דלתות בטעות, גם אם הוא חתום על ידי האדם הלא נכון, ולא ידעתי. מה לעשות, אבל מסרב לאמת את הנוטריון. לפני כמה שנים, אדם ביקש ממני לאשר את חתימתו על ייפוי כוח כדי שיוכל "לקבל ייפוי כוח לאבי" ולהשתלט על העסק של אביו. בדרך כלל, כאשר אתה מאמת חתימה על ייפוי כוח, אתה מבצע את השלבים הרגילים כדי להשלים את האישור או לבצע את Jurat, בהתאם לסוג שטר הבעלות המבוקש או המבוקש על ידי המעניק.

החותם אינו חייב לחתום על המסמך בפני נוטריון

אלא על המסמך להיות חתום מקורי בדיו רטוב. החותם על השטר חייב להיות הראשון לחתום על השטר בנוכחות נוטריון לאחר הצגת תעודת זהות תקפה. אם נעשה שימוש בעד אמין, יש לדעת זאת באופן אישי לנוטריון ולמבקש. אם נעשה שימוש בשני עדים מהימנים, עליהם להכיר את המבקש באופן אישי ולהיות מסוגלים להציג את תעודת הזהות שלהם לנוטריון.

זכרו שאם נוטריון

הוא מנהל או עורך דין, אזי, ככלל, נאסר עליו לאשר מסמך. כאשר מסמך מאושר, הנוטריון אינו מאשר את תוכנו; במקום זאת, הוא מאשר כי המסמך נחתם על ידי הגורם הנ"ל בנוכחות פיזית של נוטריון. המשמעות היא שעל הנוטריון לצרף לשטר הנוטריון הצהרה המעידה על סוג השטר הנוטריוני, המציינת מתי, היכן ומול מי בוצע השטר הנוטריוני. בנוסף, אדם יכול לחתום על מסמך בנוכחות נוטריון או לאשר שהחתימה על המסמך שייכת לו.

על האישור להכיל תיאור המקום בו בוצע השטר הנוטריוני

שמם או שמות האנשים שציינו את חתימתם על השטר, ציון כי נערך שטר ההכרה הנוטריוני; והצהרה כי המבקש הציג עצמו בפני נוטריון, הבין את תוכנו של המסמך וחתם עליו מרצונו החופשי. כן הוא מאשר כי המבקש חתם על השטר בנוכחות נוטריון במועד שקבע השופט. בביצוע אישור שטר נוטריוני, מאשר הנוטריון כי לנוטריון יש זכות לבצע את השטר הנוטריוני וכי אין איסור עליו לבצע את השטר הנוטריוני בשל ניגוד עניינים בהתאם לסעיף 304 ל-RULONA; עמד בדרישות לפעולות נוטריוניות מסוימות בהתאם לסעיף 305 והצריך נוכחות אישית של הלקוח, כמתואר בסעיף 306.

בשני המסמכים לאישור יהיו העתקים; גם המסמכים המאושרים וגם ההעתקים שלהם חייבים להכיל עותקים של כל תעודת זהות תקפה של כל אחד מהחותמים

הקונסוליה, באמצעות הצוות הקונסולרי שלה, יכולה לאמת מסמכים חתומים על ידי אנשים לשימוש או להציג בפיליפינים. נוטריונים מתבקשים לעתים קרובות ליצור עותק "מאושר" או "אישור" של המסמך המקורי. הנוטריון פשוט מצהיר כי צילום המסמך הוא העתק "אמיתי" ומלא של המסמך המקורי שהוגש.

מכיוון שהחוזה שלנו עם מינהל הרכבים של לואיזיאנה דורש אימות של עסקאות רבות לפני העיבוד

תמצא נוטריון בכל סוכנות תג ציבורית של ABC. תצהירים, כותרות, ייפוי כוח, טפסי רישיון וויתור על עיקול הם רק חלק מהמסמכים השונים שלעיתים קרובות צריך לחתום בפני נוטריון. נוטריון שנשכר על ידי המלווה יכול לחתום על המסמך בקשר עם סגירת הלוואות הבית של מעסיקו. במשפט ובפרקטיקה הנוטריונית, מסמך הוא מסמך המחייב חתימה מלאה ושטר נוטריוני.

כאשר ניתן ייפוי כוח

עורך הדין המבצע משימה זו אחראי לוודא כי תוכנו מדויק למיטב ידיעתו. לדוגמה, סעיף זה אינו אוסר על נוטריון בעל רישיון כעורך דין במדינות חבר העמים של מסצ'וסטס, או על כל עובד של עורך דין כזה, לבצע פעולות נוטריוניות הקשורות לכל מסמך שבו עורך הדין מקבל שכר משפטי עבור שירותים משפטיים מקצועיים שניתנו בקשר עם מסמך כזה. ברוב המדינות, כולל קליפורניה, נוטריונים אינם דורשים אימות ממשי של יכולת הייצוג של עורך דין על ידי בדיקת ייפוי כוח שממנה את עורך הדין בפועל.

במדינות אחרות

כמו הוואי, על הנוטריון לספק הוכחה לכך שלמבקש יש ייפוי כוח. רוב הנוטריונים משתדלים מאוד שלא לעסוק בפרקטיקה משפטית בלתי מורשית, אך חלקם מובנים מובנים כאשר מוצגים להם ייפוי כוח או מסמך משפטי אחר. מובן מאליו שאנו (נוטריונים) מחויבים ביחס לאזרחי מדינותינו לעבור הכשרה נוטריונית בסיסית לפני עיבוד כל סוג של מסמך. לנוטריון המשפט האזרחי של לואיזיאנה סמכויות נרחבות השמורות בדרך כלל לעורכי דין במדינות אחרות.

כמפורט בסעיף IV של הסעיפים על תיקונים לחוקת חבר העמים, אדם שמונה על ידי נוטריון רשאי לבצע פעולות נוטריוניות בכל חלק של חבר העמים למשך שבע שנים, אלא אם כן הוצאה הוועדה בעבר או הנוטריון מתפטר.

בעוד שטרות נוטריונים דורשים את אותם השלבים הבסיסיים בכל הגשת שטר

נוטריונים חדשים רוצים לראות טפסים שהם יאמתו לפני הפגישה. קבלת ייפוי כוח פירושה מציאת נוטריון מקומי באופן אישי, עמידה בו בזמן, ולאחר מכן מתן גישה מלאה לעסק האישי שלך. המשמעות היא שמאומתת זהות עורך הדין בפועל, ולא המנהל, ורק שמו של עורך הדין בפועל מצוין בנוסח האישור הנוטריוני. בעת רישום ייפוי כוח ביומן הנוטריון שלך, תוכל להוסיף הערה כזו על מנת להבהיר איזה ייפוי כוח אימתת.
לעוד פרטים מורחבים אודות תצהיר נוטריון וייפוי כוח של נוטריון כדאי לבדוק כאן: rehovot-notary.com

אותן הנחיות חלות אם אתה מלווה לקונסוליה על ידי חותמים אחרים

כן מציין המבקש בפני הנוטריון כי חתם על השטר מרצונו החופשי וכי לא נאלץ לחתום על השטר שלא רצה לחתום עליו. ביום _________ זה ______ 20__. הנוטריון החתום מטה התייצב בפניי באופן אישי _________________ (שם החתום על המעשה), הוכיח לי במסמכי זהות מספקים כי __________________________ הוא ששמו נחתם על המסמך הקודם או המצורף, והודה כי (הוא) (היא) חתם עליו מרצון למטרה שצוינה. ואם אלך אחריו, זה גם ישקף אותי לרעה אם המסמך הזה יהפוך למושא תביעה.

בשבוע הבא תמשיך הסדרה שלנו עם טיפים לניהול חתימות על מסמכי נדל"ן או הלוואות כאשר סוכן או עו"ד חותמים על חתימה בשם מנהל.

דילוג לתוכן