כל מה שרציתם לדעת על לימודי בקרה ואוטומציה

ההיבטים הטכניים של מערכות ייצור אוטומטיות, טכנולוגיה חשובה המשמשת בתעשיית הייצור בעיקר אך גם בתחומים אחרים. התחום מתייחס לעיצוב, אב טיפוס, ייצור והנדסה של מוצרים תחת שליטה אוטומטית, כולל מכשירים אלקטרוניים המשמשים בייצור בתעשייה. טכנולוגיית האוטומציה מהווה מרכיב חשוב בתעשיית התרופות והמכשור הרפואי כיום, שכן היא מקדמת תהליכים יעילים המובילים למערכות חסכוניות ויעילות בתחומים רבים.

החדרת מערכות אוטומטיות לתהליכי ייצור קיימים

אנשי אוטומציה משתמשים בטכנולוגיה כדי לשפר ולייעל תהליכי ייצור אוטומטיים. מהנדסי אוטומציה של מבחנים הם אנשי מקצוע המפתחים ומבצעים בדיקות על מוצרים ומערכות אוטומטיות על מנת להבטיח שהם בטוחים, יעילים, יעילים ומסוגלים למלא את הדרישות של פונקציות מסוימות.

 

 התמחויות ברובוטיקה ואוטומציה -בקרת רובוט ובעיצוב מכני

הקורסים במסלול בדרך כלל כוללים תכנות, רובוטיקה ונושאים כגון בינה מלאכותית ועיצוב תוכנה. בין אם אתה רוצה להעביר את הקריירה ההנדסית שלך לאוטומציה בייצור, מעוניין להתחיל ללמוד או פשוט לעבור ממפעיל מכונות לטכנאי אוטומציה, אתה נהנה מקורסים מקוונים שונים ברחבי הרשת, אך לא מקיפים ברמה של מסלול אקדמי.

אוטומציה תעשייתית

אוטומציה זו היא שילוב של מערכות מכטרוניות שממלאות משימות ספציפיות. מערכות אוטומטיות מורכבות מרכיבים שנועדו לבצע מגוון משימות וניתנות לתכנות. אוטומציה תעשייתית באתר עובדת עם מסועים, מנועים, רובוטים, נשק, PLC, HMI ומערכות SCADA.

בקרת התהליכים מבטלת משוב אנושי ומאפשרת אפילו למערכות האוטומטיות המתקדמות ביותר במפעלי התעשייה לבצע התאמות קלות ללא התערבות מערכות ניטור אנושיות, שזו התקדמות אדירה בתחום.

אוטומציה משופרת יכולה לעזור לך להפיק את המרב מהמערכות הקיימות שלך, למזער בזבוז, לייעל את היעילות, לקחת יותר עבודה ולהגדיל את הרווחיות שלך, אבל זו רק ההתחלה של היתרונות שתוכל ליהנות ממערכת בקרת תהליכים.

המוצרים והמערכות ליישום בקרת תהליכים שונים בהתאם לחברה

לענף, ליישום ולסוג מערכת בקרת התהליכים. מסיבה זו, חברות גדולות פונות לעיתים קרובות למהנדסי תהליכים וחברות מיוחדים בכדי לפתח כלים ומערכות מותאמות אישית לבקרת תהליכים. לאוטומציה של תהליכים תעשייתיים אתה צריך מכשיר מורכב כגון בקר לוגי לתכנות (PLC).

קורסי הסמכה 

קורסים אלה נועדו לעזור לך לצבור את הידע וההבנה להתמודד עם התפתחות האוטומציה עם רקע זה ומגיעים מעבר לעדשת מערכת ההפעלה האוטומטית לממשקי משתמש המשתנים עם עדשה זו. אוטומציה היא מושג מקיף, אז בואו נכסה את כל מה שאתה צריך לדעת עם כמה מקורסי האוטומציה המקוונים הטובים ביותר שתוכל למצוא, כמו גם משאבים אחרים. סוג זה של הגדרת אוטומציה משתמש בדוגמאות של תוכניות בקרה מספריות וכלי מכונה המבצעים משימות שחוזרות על עצמן כפי שמוצג בייצור.

מסלול קריירה מאתגר ומעניין

בקרה ואוטומציה הוא תחום רחב ומרתק,  מסלול לימודים שנוגע בנושאים רבים וחשוב לדעת אילו קורסים יש לקחת כדי לקדם את הקריירה שלך . אתה לומד כיצד להפוך כל דבר לאוטומטי, החל מתכנות מחשבים ועד הנדסת תוכנה, וקורסים אלה נותנים לך את המסגרת המלאה לאוטומציה יעילה. אם אתה זקוק לגיבוי כדי ללמוד את ההיבטים הבסיסיים של תכנות מחשבים לפני שתמשיך לאוטומציה של שפות טבעיות, תוכל להשתמש בקורסים ממובילי מחשבה כמו Microsoft Linux כדי להיות מעודכן יותר.

האפשרויות הטובות ביותר להנדסאי אוטומציה וקורסי אוטומציה תעשייתיים בכלל הן LinkedIn Learning ו- Lynda. Bot Automation מציעה הדרכת רובוטים שיתופית, שבה לומדים כיצד לתכנת ולתחזק רובוטים וזה יכול לתת בסיס מאוד חזק שמגיעים למסלול הלימודים.

 

עיצוב רובוטים ומוצרים שונים

במסלול זה גם תלמד לעצב ולהשתמש ברובוטים.  הבנת SCADA, בקרת ניטור, מערכות רכישת נתונים ותכנות HMI תאיץ את הקריירה שלך בתחום האוטומציה התעשייתית. הקוראים ילמדו על אוטומציה ובינה מלאכותית כפי שהם משמשים במגוון תעשיות, וידונו לאן הכיוון של התחום על פי מומחי AI ואוטומציה.

יצרני הציוד המקורי (OEM)

אינטגרטורים של מערכות ומשתמשי קצה פותחים את הדלת לעוד התמחויות ושיתופי פעולה המתמקדים באוטומציה. רוב ארגוני ה- IT משתמשים במספר טכנולוגיות אוטומציה. 

פריצות הדרך הגדולות ביותר

הפריצות בתחום בקרה ואוטומציה בשנים האחרונות נבעו בין היתר מהזמינות הקלה של נתונים והתפוצצות של כוח מחשוב מקביל ועם הזמן יש שימוש באשכולות של מעבדים גרפיים (GPUs) לאימון מערכות למידת מכונות. לא רק שיש מגמה מתמשכת להוספת עבודה פיזית יותר לתהליכי ייצור בכל התעשיות והאזורים האנכיים, אלא יש גם מגמה של יותר אוטומציה.

 

לפני התקדמות האוטומציה

פיקוח אנושי היה הכרח להבטיח שתהליכים ומערכות בקרה יפעלו כראוי ושהתערבות ידנית תתאפשר בעת הצורך. באוטומציה יש לתכנת תוכנה מחדש כך שמפתחי תוכנה ומהנדסים יוכלו לבצע שלבים שעובדים עם מערכות הבקרה המתאימות. לדוגמה, מישהו שעובר קורס חשמל באוטוקאד עשוי להזדקק ליצור ולשנות דגם דו -ממדי של תא עבודה אוטומטי שיתווסף למפעל.

 

דילוג לתוכן