הצהרה מול נוטריון כמה זה עולה?

נוטריון רשאי לדרוש מהאדם שביקש את הפעולה הנוטריונית לקבל 200 דולר נוספים, בתנאי שהאישור מונפק על ידי מזכיר בית המשפט העליון ליעילות הוועדה הנוטריונית. על הנוטריון להודיע לנוטריון כי שכר הטרחה בגין ביצוע המעשה חייב להיות בגובה הסכום המותר של חוק זה. נוטריון הוא החותם על המסמך הנוטריוני והוא צד המסמך או העסקה שלשמה נדרש המעשה.

הנוטריון לא רק מבצע את ההסמכה הנוטריונית

אלא גם מאשר את זהות החותם, המושבע או אישור המסמך על סמך ידע אישי וראיות מספקות. אם יש לאשר שטר על נוטריון, יחתום הנוטריון על נוטריון נוטריוני בדיו, ששמו מופיע בפרוטוקול הוועדה הנוטריונית במועד המדויק של השטר.

החותם על המסמך חייב להופיע מול הנוטריון

להזדהות כראוי ולאשר כי החתימה על המסמך היא של החותם. החותם מורה לנוטריון השני להזין את שמו בפרוטוקול. מי שמכין את המסמך לחותמים נודע כי ניתן להשתמש בתעודה נוטריונית רק למעשים נוטריוניים של נוטריונים שהם בעלי דין

שטר נוטריוני פירושו שאתה חותם על המסמך מול נוטריון והנוטריון מאשר את זהותך. הנוטריון ידרוש תעודה מזהה עם תמונה כדי לוודא שאתה האדם שעומד מאחורי החתימה לפני אימות המסמך. לאחר שתאשר את המסמך הנוטריוני, הנוטריון יאשר את זהותך וכי אתה האדם שחתם עליו.

במקרים מסוימים נוטריון לא חתום של מסמך שאינו צריך להיות נוטריוני כמו המקור

הנוטריון נוטריון את המסמך עם החותמת הרשמית, כותב את התאריך ומוסיף חתימה משלו. כעד, אתה יכול לחתום על המסמך הלא חתום עבור הנוטריון ולהשוות את החתימה לזה של המסמך המקורי.

אתה תהיה נוכח כאשר תחתום על המסמך מול הנוטריון. אם אתה ייפוי כוח או עד, נוטריון רשאי לשמש כעד אם אינך אוסר זאת.

כאשר מסמך מאושר על ידי נוטריון

צד שלישי המכונה נוטריון בודק את זהותך כעד לפני חתימת המסמך ודורש ממך להישבע או לאשר שהעובדות הכלולות במסמך נכונות. מסמכים חשובים הם שטר קניין, מסמכי הלוואה, תעודות ותעודות שהעתק מאושר של המסמך המקורי תקף ויש לחתום בנוכחות נוטריון. נוטריון משביע שבועה כי לא יאשר את המסמך בנוטריון אלא אם כן יעיד עליו המסמך בחתימתו של הצד הרלוונטי.

הנוטריון

הוא עד לחתימת מסמך חשוב ומדגיש את זהות החותמים, נכונותם לחתום על המסמך והבנתם את תוכן המסמך והעסקה. הנוטריון גם בודק כי החותמים פועלים בהתנדבות ומבינים את טיב המסמכים עליהם הם חותמים. המוסד מסתמך על מלוא האמון של הנוטריון במסמך.

לא חוקי לנוטריון לתת ייעוץ משפטי, להסביר מסמכים משפטיים או לסייע ללקוח למלא טופס הגירה חוקי. התשלומים אותם נוטריונים גובים עבור שירותיהם נקבעים על פי חוקי המדינה כמתואר להלן.

נוטריונים רשאים לגבות עמלות

אך לא מעל המקסימום המותר על ידי מדינותיהם "קודי שכר טרחה. ברוב המקרים, נוטריונים וחתימים ציבוריים מארגנים הוצאות נסיעה לפני שמתקיימת פגישה לחתימת ניירות. נוטריונים ניידים עשויים לגבות גם הוצאות נסיעה. מעבר לשכר הנוטריון הרגיל אם הם רוצים לחתום על ניירות במדינה אחרת, אך אין הגבלה על עלויות הנסיעה המקסימליות.

אם אתה צריך חוזה או מסמך אחר שנחתם על ידי נוטריון

ייתכן שיש לך לשלם אגרה צנועה לנוטריון .בנקים וחברות משכנתאות המעוניינות להעסיק נוטריונים לצורך מתן שירותי נוטריון או לפעול כחתומים או נוטריונים ניידים עשויים לרצות לשלם יותר מהריבית הסטטוטורית לבנק או לחברת משכנתאות. עבור ניירות ערך להלוואות דירה אתה חותם כדי לסגור את חשבון הנאמנות, דמי החתימה שאתה רואה עשויים להיות גבוהים יותר אם המדינה שלך מגבילה את דמי הנוטריון.

נוטריונים, חותמים ו- NSAs חייבים לעמוד בדרישות ההכשרה המתמקדות בטיפול נכון במסמכי אשראי.

כל המסמכים שנשלחים למדינה אחרת דורשים חותמת נוטריון מוטבעת

חוק מישיגן אינו מחייב נוטריונים להשתמש בחותמת שגרירות או בול על מסמכים. עבור מסמכים שאושרו על ידי נוטריון מטקסס, תוכל לקבל אישור רשמי של אפוסטיל ממזכיר המדינה. הקוד הפיננסי של טקסס קובע כי נוטריון אינו נכלל מאישור נוטריוני של מסמך אם אין לו בעלות במניות, אין מעורבות בהעסקת נאמנות מדינה או תאגיד. , או ללא עניין בעסקת הבסיס. בנוסף להצהרה האמורה, ההודעה חייבת להיות מודעה בולטת באנגלית המכילה את העמלה הנגבית מהנוטריון. על הנוטריון להציג חותם רשמי עם חותמת מוטבעת עם הכיתוב "המדינה הנוטרית הציבורית של טקסס" וכוכבית (חמש נקודות) ליד שמו והתאריך שבו תוקף העמלה שלהם פג.

 

למידע מורחב בנושא של הצהרה מול נוטריון כמה זה עולה? ניתן לבקר באתר plk-lawyer.co.il

דילוג לתוכן