איפה אפשר לקנות ביטקוין בישראל?

איפה אפשר לקנות ביטקוין בישראל?

ברחבי העולם יש מגוון רחב של פלטפורמות למסחר עמית לעמית (P2P) בקריפטו. עם זאת, לא כולן זמינות לשוק הישראל. כמו כן, לא כל המשקיעים מרגישים בנוח עם ממשקים באנגלית, ומעדיפים לבצע עסקאות בפלטפורמות ישראליות.

מסיבות אלה, חשוב לדעת איפה ניתן לבצע קניית ביטקוין באשראי או בדרכים אחרות.

אלה בורסות הקריפטו הפועלות בישראל.

Bits of Gold

ביטס אוף גולד היא פלטפורמה מוכרת מאוד, הרבה בזכות שיתוף הפעולה שלה עם חברת כרטיסי האשראי מקס, להפעלת כרטיס אשראי ייעודי לתחום. אפשר לרכוש ביטקוין ישירות מהחברה באמצעות העברה בנקאית, מזומן או כרטיס אשראי.

העמלות עבור קנייה עם Bits of Gold גבוהות מאשר בפלטפורמה השנייה שנציג, אך הפלטפורמה מאוד ידידותית, בעיקר עבור משקיעים מתחילים. החברה גם מפעילה כספומט ביטקוין בתל אביב, שאינו דורש זיהוי וגובה עמלה של 5%.

מלבד מסחר בביטקוין, ביטס אוף גולד תומכת גם במסחר באיתריום.

Bit2c

ביט טו סי היא בורסת הביטקוין הגדולה בישראל. אפשר להזין את החשבון בפלטפורמה באמצעות העברה בנקאית או כרטיס אשראי. רוב ההפקדות בהעברה הבנקאית מאושרות בתוך 24 שעות. זו פלטפורמה מעולה, שמאפשרת לקנות כל כמות של ביטקוין בעמלות מאוד נמוכות.

מלבד מסחר בביטקוין, ביט טו סי תומכת גם במסחר באיתריום ובלייטקוין.

כספומטים של ביטקוין

כספומטים ייעודיים מספקים דרך מהירה וקלה לקנות ביטקוין, והם גם פרטיים. עם זאת, לנוחות ולפרטיות יש מחיר: השימוש בהם כרוך בתשלום עמלות של 5-10 אחוזים.

ניתן למצוא כספומטים של ביטקוין בתל אביב, נתניה, באר שבע והרצליה.

מסחר בביטקוין ומטבעות קריפטו בישראל

במרץ 2022, הודיע ​​בנק לאומי על תוכניות לתמוך במסחר במטבעות קריפטוגרפיים בפלטפורמה הדיגיטלית שלו, Pepper Invest. בשלב הראשון, התמיכה תהיה רק בביטקוין ואיתריום.

מדינות מעטות אימצו את הביטקוין כמו ישראל. בכל שנה, נערך בתל אביב כנס בלוקצ'יין שנמשך שבוע.

לעומת מדינות אחרות, קל מאוד לקנות ביטקוין בישראל, באמצעות הפלטפורמות שהצגנו לכם לעיל. כאמור, חוץ מהן אתם יכולים להשתמש גם בפלטפורמות שהוקמו בחו"ל. אתם צריכים לבחור את הבורסה שמתאימה לכם, לצרכים ולהעדפות שלכם, וגם בהתאם למשתנים הבאים: עמלות עסקה, מגבלות משיכה, אפשרויות תשלום ותהליכי אימות.

בנוסף, אם אתם רוצים להתחיל להשקיע בביטקוין, עליכם לזכור שבורסות מסוימות עשויות לדרוש מכם להשיג ארנק שלכם לפני שתוכלו לבצע רכישות של מטבעות דיגיטליים. גם אם אין דרישה כזו, מומלץ להחזיק ארנק משלכם מטעמי אבטחה (רצוי ארנק חומרה).

דרך נוספת לבצע קניית ביטקוין באשראי היא באמצעות מכשירי כספומט, אשר נפוצים פה יותר מאשר במדינות אחרות. כספומטים אלו מאפשרים למשתמשים לרכוש ולמכור באופן מיידי מטבעות קריפטוגרפיים באמצעות כסף מזומן ישירות מהכרטיס, ורובם גם אינם דורשים שום אימות, ובכך מבטיחים את האנונימיות של הקונים באופן מוחלט.

דילוג לתוכן