איך לפרוץ מנעול בדלת

השיטה הנפוצה ביותר לפתיחת דלת היא שימוש בסליל כתחליף מפתח. סיכות בובי פותחות דלתות נעולות בדומה ללוקרים, אך זה דורש יותר ריכוז וסבלנות. אם אין לך ערכה לנעילת מנעולים, תוכל להשתמש בסיכת ab Bobby, אחת הדרכים הטובות ביותר לפתוח דלת נעולה ללא שירות מנעולן באשקלון.

הכנס מברג כדי לחקור את ידית הדלת ולחץ על מנגנון הנעילה כדי לסובב אותה ולפתוח את המנעול. כופפו את סיכת הבובי השנייה ושטחו אותה לבחירת מנעול ארוך וישר. השתמש בסיכה כדי לשבור ולהזיז את החלק העליון של המנעול.

תן לדלת מספר מקומות לצעוד עד לנקודה שבה מותקן המנעול. במקרים קיצוניים ניתן לדקור את הדלת באמצעות בעיטה, אך עדיף לבחור את המנעול לפני שמניפים אותו. תן לדלת מקום לדרוך בין שני אזורי הנעילה לפני שתפרוץ את הדלת.

רוב הדלתות והמנעולים הפנימיים

במיוחד בחדרי אמבטיה וחדרי שינה, נעולים, כך שלא ניתן לפגוע בפרטיות. אם תיכנס לדלת על ידי לחיצה על כפתור על כפתור הנעילה, לא תהיה זו נסיון גדול להגיע לשם. בצידה שאינו נעול של דלת יש חור קטן בפנים הכפתור.

הכפתור בצד שאינו ניתן לנעילה של הדלת צריך שיהיה לו חור קטן באמצע. על ידי ניגוב החריץ בעזרת מברג, תוכל לדחוף כלפי מטה את הקפיץ שנועל את הדלת. הסר את הבריח על הציר ואלץ את הדלת להיפתח לצד.

דלת מתכת חלולה

היא דלת מתכת כבדה עם תעלות מחוזקות לאורך שולי אזור ההתקנה של המנעול בעזרתו של מנעולן באשקלון, המתמלאות במעין חומר מבודד. לא ניתן להבריג מבחוץ מנעולים חיצוניים על דלתות שיש לאבטח מבפנים. מברג קטן ודק מתאים ביותר לדלתות פנים ודלתות בעלות ידיות פרטיות.

אם לכפתור שלך יש חור או פתח חריץ קטן, לחץ החוצה על הכפתור בעזרת מברג שטוח. החלק את הכרטיס דרך עמוד הדלת או ידית הדלת. הפוך את כרטיס האשראי למסגרת הדלת ולחץ על מנעול הדלת עד שנפתח.

השיטה הבאה הזו תפגע במשקוף הדלת שלך, אך היא פועלת בצד החיצוני של דלת שצריך לנעול. אתה יכול לכפות אותו דרך מסגרת הדלת ולנעול את החלל דרך המסגרת עצמה.

מנעולי הכניסה מותאמים כך שיסגרו את הדלת בעזרת תפס מת. למנעולי הכפתורים יש נורת נעילה בטיחותית שמונעת מהדלת להתנדנד בעוד ידית הדלת נשארת סובבת.
למידע מורחב בתחום של איך לפרוץ מנעול בדלת עליך לבקר באתר eyalock.co.il

אתה יכול להשתמש בסכין או בכרטיס אשראי

כדי לפתוח את המנעול ולפתוח את הדלת שלך. בדומה לשימוש בסכין, יש להכניס כרטיס אשראי ללוח ידית הדלת (החלק המוצמד למשקוף הדלת דרך החור אליו נכנס המנעול) וללחוץ על מנגנון הנעילה. אם הדלת סגורה, הסיבה לכך היא שיש צלחת סגירה לא מיושרת בדלת והבורג אינו נעול כראוי.

שימוש בכרטיס אשראי

כרטיס מתנה או תעודת זהות היא דרך נוספת לפתוח את הדלת הנעולה ללא שירות מנעולן מאשקלון. עכשיו שאתה יודע שיש מגוון דרכים לפתוח דלת נעולה באמצעות מפתח אחד בלבד, אינך צריך לדאוג אם יש לך מנעול על הבית. אמנם אתה יכול להשתמש בכרטיסי אשראי וחיוב כדי לפתוח דלתות נעולות, אך חשוב לדעת כי פתיחת דלתות נעולות באמצעות כרטיסי אשראי אינה פועלת עם מנעולים או דלתות עם אבטחה גבוהה.

אם הדלת שלך נתקעת

תוכל לפתוח אותה על ידי סיכה של המנעול והפניית המפתח לכיוון חור המנעול, לחץ או משוך את הדלת תוך ניסיון לפתוח אותה באמצעות המפתח. אפשרות נוספת היא לפתוח דלתות פנים עם כפתורי אבטחה נמוכים על ידי הסרת ידית הדלת ופירוק המנעול. אגב, זה יכול להיות מועיל לנעול את הדלת בעזרת מפתח, אך ישנן דרכים אחרות לפתיחת דלת נעולה, כגון בחירת המנעול בעזרת מהדק, הסרת הצירים בעזרת מברג או השמדתה בפטיש.

אחת הדרכים המעשיות לפתוח את הדלת הנעולה שלך

היא לקבל שירות מנעולן מוסמך מאשקלון אם נעלת את דלת חדר האמבטיה מבפנים ואין לך מברג. ידית דלת מחייבת אותך להשתמש בכלי שלך – מברג או מפתח דואר זבל – שיכול להיות שימושי. מקדחה עשויה להיראות כדרך קיצונית לפתוח דלת נעולה, אך אם תניח את ידית הדלת שלך ותקדח לתוך הכספת שלך (או את המנעול הראשי עליה) ותצליח לסגור הכל מבלי להבין שיש לך את המפתח בתוכך. יודע מה אתה עושה.

חשוב לציין כי עבור שתי השיטות הבאות תצטרך לפחות מנעול אחד חדש ודלת חדשה אחת. בדרך זו תוכלו לפתוח את דלת הבית או חדר השינה שלכם ודלת רכב נעולה. כדי לפעול במהירות, אתה יכול להחליף את המנעול בחלקים אחרים של הדלת.

נעילת עצמך מאחורי הדלת יכולה להיות כאב בצוואר

 

אך הפתרון הפשוט ביותר הוא לאפשר גישה על ידי פירוק הדלת, שעלולה לעלות תיקונים של מאות דולרים. כדי להימנע מנזק או לנעול את הדלת, זכור לפנות לשיחה מקצועית. שירות מנעולן הוא כלי חיוני לפתיחת המנעול מבלי לפגוע באף אחד בדלת.

דילוג לתוכן