איך לנקות שטיח בבית לבד?

????

אז אני קונה רגיל בפעם הראשונה של שטיח אני לא יודע כלום על איך לנקות שטיחים. האחד שלי כבר נראה פחות ממושלם לאחר כביסה אחת

הכנסתי אותו למכונת כביסה אבל אני באמת לא יודע מה לעשות עם זה עכשיו, הייתי באמזון וקראתי כמה דברים אבל לא ממש בטוח מה אני אמור לעשות, גם אין לי עם מי לחלוק ידע.
למידע מורחב בנושא של איך לנקות שטיח בבית לבד? ואמנת העבודה והניקיון מומלץ לבדוק ב- the-art-of-cleaning.co.il

כשאתה אומר שהשטיח שלך נראה פחות ממושלם לאחר כביסה אחת, האם אתה מתכוון שאחרי הכביסה הראשונה השטיח נראה מושלם, אבל ברגע שהתחלת את הכביסה השטיח נראה שהוא יחזור לפחות מאשר מצב מושלם?

אם זה המצב, אז אני יכול להבין מדוע מכונת הכביסה אולי לא עבדה עבורך כראוי.

נסה לא להשתמש במכונת הכביסה כלל, או אם קיבלת מכונה יד שנייה זולה, פרק אותה ושטוף אותה במחזור הסחיטה.
עבור פרטים נוספים בתחום של ניקוי שטיח ניתן לבדוק כאן: the-art-of-cleaning.co.il

אם אינך יכול לעשות זאת, שטוף אותו ביד תחילה. כאן אתה מוציא את השטיח ממכונת הכביסה וסוחט כמה שיותר מהמים בעזרת הסבבים שעל סל הכביסה, ואז תולה את השטיח על מדף הייבוש ומשאיר לייבוש. אין טעם ללבוש שטיח לח בבית.

כאשר זה התייבש, תוכל להשתמש בשואב האבק על השטיח. זה יביא את השטיח שלך למצב כמעט וטהור. אם לשואב האבק שלך יש מצב מיוחד של סיר אז לחץ על זה והמכונה תשאב כמות לכלוך מרבית לפני שהיא יוצאת מעצמה לשואב אבק בבית. אם אתה מסוגל להשתמש במחלץ החשמלי, סביר להניח שתהיה אפשרות טובה יותר אם התיק שלך מלוכלך.

אתה יכול גם להשתמש בפח האבק סביב הבית שלך כדי לנשוף ולהסיר כמה שיותר לכלוך, לחץ שוב על נקודה על המחלץ כדי לעבוד עם הנקודה כדי לכוון את האוויר להיכנס לפח, לא על השטיח. לבסוף כאשר הפח מלא ניתן לרוקן אותו לתוך אניה פח ולקחת אותו לקצה מקומי.

אם זה לא מביא את השטיח שלך ל 100% אז אתה יכול לנסות לשים תחתיו שטיח נגד החלקה.

כל אלה הצעות, אבל זה אמור לתת לך את הידע ואז לנסות שוב בעצמך.

בשום פנים ואופן אינני מדבר אליך כאילו אני הסוף והייתי הכל או המומחה הגדול ביותר. מה שאני אומר הוא לנסות בכל מחיר לנסות לא להשתמש במכונת הכביסה תחילה. היה לי בית של שני אנשים (אני ובעל) ואכן השתמשנו בו, אני פשוט לא יכול להבין למה זה לא עובד אז זה אני.

אם אתה שמח להחזיר את השטיח שלך למכונת הכביסה, אני לא מאשים אותך … רק כדי להצביע על כך שלרוב זה לא בטוח כמו שהיצרנים יאמינו לך.

לא צריך גאון כדי להבין שזה שוטף כימיקלים שלרוב מזיקים בגופנו. אני מניח שאם השטיח שלך לא היה מסין, הם היו מייעצים לך לעולם לא להשתמש במכונת כביסה על שטיח. יתכן שתרצה לקחת אותו לחנות לניקוי יבש לצורך ניקוי אדים בעוצמה גבוהה, אך זכור שהכל על אחריותך בלבד. אם יש לך מכונה שאין לה אפשרות בטוחה, היא לא תהיה כביסה בטוחה.

אם אתה קונה מכונת כביסה זולה, היה מוכן שתעשה זאת.

אני חושב שאתה מנסה להגיד לנו שהעומס משתלם יותר מהחיים שלך. אני מסכים שאשתמש בשירות ניקיון (במחיר) רק כדי לשטוף את השטיחים בבית.

העובדה שצריך לשטוף את השטיח שלך ביד היא נקודה טובה. אם הוא עשוי מצמר באיכות גבוהה הדבר הנכון לעשותו.

כשזה מגיע לשימוש במכונת הכביסה, זה יהרוג את סיבי הצמר שהופכים את השטיח ל

דילוג לתוכן