איך להפוך אתר עסק לאפליקציה

הקדמה: למה אתה צריך להפוך את האתר העסקי שלך לאפליקציה

המבוא צריך להיות סקירה קצרה ותמציתית של הנושא. זה לא צריך להיות יותר מפסקה אחת.

מבוא:

עם עליית המובייל, חשוב שיהיה אתר מותאם לנייד. אם אין לך כזה, אתה מפסיד לקוחות פוטנציאליים שמחפשים את העסק שלך כשהם בחוץ.

מאמר זה יסקור את היסודות של הפיכת אתר העסק שלך לאפליקציה עם כמה שלבים פשוטים שכל אחד יכול לבצע.

אתרים הם דרך נפוצה להגיע ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים, אבל הם לא האפשרות היחידה. אפליקציות יכולות לשמש ככלי שיווקי לעסק שלך, ויכולות להיות אפקטיביות יותר בגלל היכולת שלהן להתבלט מהמתחרים.

גם אפליקציות קלות יותר לשימוש מאתרים במקרים מסוימים – למשל, אם אתה מחפש מוצר או שירות ספציפי ואתה יודע איך קוראים לו. אפליקציות מציעות חווית משתמש טובה יותר בכל הנוגע לחיפוש, גלישה בתוכן ומציאת מה שאתה מחפש מהר יותר מאתרים.

אין גם צורך לדאוג לגבי בעיות תאימות עם כלי שיווק מבוססי אפליקציות כמו אפליקציות או מודעות לנייד. הם פועלים בכל המכשירים כך שאין צורך לדאוג שמישהו לא יוכל לגשת לאתר העסק שלך כי אין לו

הקדמה: מדוע חשוב להחזיק אתר מותאם לנייד

עם הצמיחה המהירה של המכשירים הניידים, חשוב לעסקים שיהיה אתר אינטרנט ידידותי למובייל. אתרים ידידותיים לנייד שונים מאתרים שולחניים במובנים רבים. לדוגמה, הם מיועדים לצפייה במסכים קטנים יותר ועם חיבורי אינטרנט איטיים יותר. הם גם צריכים להיות קלים לניווט במסכי מגע.

לא קשה לעסקים להפוך את האתר שלהם לאפליקציה. ישנם כלים רבים זמינים שיכולים לעזור להם לעשות זאת במהירות ובקלות.

אתר מותאם לנייד חיוני עבור כל עסק בימינו. שיווק במובייל הוא דרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים שנמצאים בדרכים. אפליקציות הן דרך מצוינת לשמור על מעורבות הלקוחות שלך ולספק להם ערך רב יותר.

אופטימיזציה למובייל יכולה להתבצע בשלושה שלבים: עיצוב מובייל, עיצוב אתרים רספונסיבי ופיתוח אתרים/אפליקציה למובייל.

באילו טכנולוגיות עליך להשתמש בעת פיתוח אפליקציה לעסק שלך?

פיתוח אפליקציה לעסק שלך היא דרך מצוינת להגביר את מעורבות הלקוחות ולהגדיל את הנראות של החברה שלך. עם זאת, זה לא פשוט כמו רק להקים אתר ולצפות שלקוחות יגיעו. אפליקציה מצליחה תדרוש את הטכנולוגיה, האסטרטגיה השיווקית והתוכן הנכונים.

אפליקציה מצליחה תדרוש את הטכנולוגיה, האסטרטגיה השיווקית והתוכן הנכונים.

ישנן טכנולוגיות רבות ושונות בהן תוכל להשתמש כדי לפתח אפליקציה לעסק שלך. מאמר זה בוחן כמה מהפופולריים שבהם: HTML5 או JavaScript עבור אפליקציות מבוססות אינטרנט; Swift או Objective-C עבור אפליקציות iOS; Java או Kotlin עבור אפליקציות אנדרואיד; NET Framework או C# עבור יישומי Windows 10; Xamarin לפיתוח מובייל חוצה פלטפורמות; React Native שהיא ספרייה ש

פיתוח אפליקציה הוא דבר מסובך. זה דורש זמן, משאבים וידע. ישנן טכנולוגיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי ליצור אפליקציה, אך חשוב לבחור את האפליקציה המתאימה לעסק שלך.

פיתוח מובייל חוצה פלטפורמות הוא בחירה טובה אם אתה רוצה שהאפליקציה שלך תפעל על מספר מערכות הפעלה ומכשירים. ערכת Tach היא מסגרת פיתוח מובייל חוצת פלטפורמות שמקלה על מפתחים לבנות אפליקציות עבור אנדרואיד ו-iOS, עם פלטפורמות נוספות בקרוב. הם משתמשים ב-React Native במקום ב-Swift או ב-Java מכיוון שניתן להשתמש ב-React Native בפלטפורמות רבות ושונות, כך שלא תצטרכו לשכתב את הקוד מאפס בכל פעם שתרצו שהאפליקציה שלכם תעבוד על פלטפורמה חדשה.

שלב 3 – הוספת סמל App Store לדף הבית

השלב השלישי בהפיכת אתר העסק שלך לאפליקציה הוא הוספת אייקון של App Store לדף הבית. זה יקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא את העסק שלך ב-App Store ולהוריד אותו.

ישנם יתרונות רבים להוספת סמל App Store. הראשון הוא שאתה יכול להוסיף קישור לאתר שלך בתיאור האפליקציה, מה שיקל על אנשים שכבר יודעים על העסק או המוצרים שלך למצוא אותם. יתרון נוסף הוא שאתה יכול להשתמש בחנות האפליקציות כדרך לקידום צולב של אפליקציות אחרות שיצרת, מה שיעודד אנשים שאוהבים אחת מהאפליקציות שלך לנסות אחת אחרת. לבסוף, על ידי הוספת אייקון של חנות אפליקציות לדף הבית שלך, אתה פותח גישה ללקוחות שלא

בשלב זה, תוסיף סמל לדף הבית שלך המציין שהאתר הוא אפליקציה לנייד. זה יקל על המשתמשים למצוא את האפליקציה שלך ב-App Store או ב-Google Play.

שלב 3 – הוסף סמל App Store לדף הבית:
בכדי לבדוק מידע בנושא של איך להפוך אתר עסק לאפליקציה עליך לבדוק כאן: webtoapp.co.il

סמל Apple Store: על מנת להוסיף סמל של Apple Store, עבור אל "הגדרות" וגלול מטה עד שתמצא את "הגדרות אתר". כעת לחץ על "אפליקציות לנייד" ובחר "הוסף סמל Apple Store".

סמל Google Play: כדי להוסיף סמל של Google Play, חזור ל"הגדרות" ובחר "הגדרות אתר". לאחר מכן לחץ על "אפליקציות לנייד" ובחר אם אתה רוצה את הסמל בדף הבית שלך או בתוצאות החיפוש.

בואו להפוך את האתר שלכם לאפליקציה כבר היום ולהתחיל להרוויח !

רוצים להרוויח יותר? לעולם האפליקציות יש מה להציע לכם, גם אם יש ברשותכם רק אתר היום ואם אתם לא מעוניינים לרכוש פיתוח אפליקציות בתקציבי עתק, יש פתרון פשוט webtoapp – שירות נהדר מבית החברה הגלובלית. הם יהפכו לכם את האתר לאפליקציה ואפילו ידאגו להעלות אותה לחנויות ולעדכן.

למידה נוסף אודות הפיכת אתר לאפליקציה לחצו כאן.

דילוג לתוכן