איך לבחור קורס שיווק דיגיטלי אונליין וכמה כסף להשקיע

מבוא – שיווק דיגיטלי און ליין:

אם אתה מתלבט בין ללמוד לתואר בשיווק לעומת תעודת שיווק בקורס מקוצר יותר, מאמר זה יעזור לך להחליט איזה מהם הכי מתאים לך.

ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון כאשר מחליטים בין השניים. החשובים שבהם הם עלות, זמן ומה אתה רוצה ובמה תרצה לעסוק בעיקבות הלימודים.

כאשר בוחנים את התקציב שלך, חשוב לדעת שקורסים יכולים להיות בעלויות שונות, מקורסים בחינם ועד קורסים בעשרות אלפי שקלים. לרוב הם אינם מציעים סיוע כספי או מלגות אך ניתן לקבל הנחות שונות בהרשמה מוקדמת למשל.

ההבדלים העיקריים בין תואר בשיווק ללימודי תעודה.

תחום השיווק הדיגיטלי הופך תחרותי יותר ויותר, לכן חשוב לבחור קורס מדוייק שיעזור לך לפתח את הכישוריכם שהכי יתאימו למסלול ולמקצוע שתבחר.

לדוגמא עסק קטן שמוכר פירות מיובשים, נותן שירותי משרד ואדם שעושה שיווק לעסקים באופן עצמאי כמקצוע, יהיו צריכים הכשרות מסוגים שונים למרות שכולם מעוניינים בשיווק דיגיטלי.

קורס שיווק מקוון עשוי להיות בחירה טובה עבור אלה שמחפשים אפשרות זולה יותר. עם זאת, אם אתה מחפש תואר שייתן לך יתרון בשוק העבודה, אז תואר שיווק מקוון הוא האפשרות הטובה ביותר.

קורסים לשיווק דיגיטלי יכולים לערוך בין מפגש שניים ולהגיע עד כמה חודשים, תלוי באדם או בעסק ובידע הדרוש לו. ותואר לרוב יקח של 3 – 4 שנים.

ההחלטה באיזה מהם לבחור תלויה במטרותיך. אם המטרה שלך היא לקבל כלים במיידיות ולהתחיל לעבוד בשטח, אולי אפילו תוך כדי הלימודים, אז תעודת שיווק דיגיטלי מקוון עשויה להתאים לך יותר. עם זאת, אם המטרה שלך היא להמשיך להשכלה גבוהה, להתקבל לעבודה שדורשת תואר בהמשך ולפתוח הזדמנויות ניהוליות באירגונים, אז תואר שיווק דיגיטלי יתאים יותר עבורך.

בנוסף באפשרות של קורס מקוון תוכל להרכיב לעצמך חבילת ידע לעומת תואר שם ילמדו אותך באופן מקיף כל מה שהמוסד הלימודי יחליט שנכון ללמוד, וזה עלול להיות בזבוז זמן.

מה חשוב לקחת בחשבון?

על מנת לעזור לכם לקבל החלטה מושכלת יותר בנוגע לקורס שיווק דיגיטלי, לפני שתשקיעו כסף זמן ומאמץ. ריכזנו עבורכם רשימה של גורמים שכדאי לכם לקחת בחשבון לפני ההרשמה:

– מה הן המטרות שלך?

– מה רמת המיומנות והניסיון אתה מגיע איתה?

– מה משך הקורס?

– כמה כסף אתה מוכן להשקיע בקורס הזה? והאם אתה מעוניין ויכול  להשקיע בקורסי המשך.

– איזה סגנון הוראה אתה מעדיף (מקוון, פרונטלי, אישי, סרטונים)?

– האם הם מציעים מלגות או הנחות?

-האם אתה מעוניין להתחיל לעבוד כבר במהלך הלימודים?

– האם למקום הלימוד יש בוגרים מצליחים?

– האם המרצים הם בעלי ניסיון בשיווק ולימוד?

קח את נקודות אלו בחשבון יחד עם מה שדיברנו במאמר, ותוכל לבחור בחוכמה את הלימודים המושלמים עבורך.

דילוג לתוכן